Laatste informatie avond voor vertrek.. !

19 mei 2016

Gisteravond (18 mei) hebben wij in de kantine van de werkplaats Stiho Nieuwegein onze laatste informatieavond gehad voor onze aankomende bouwreis.

Veel teamleden aanwezig en ook onze nieuwe reisbegeleiding van Habitat for Humanity werd voorgesteld.

Reisbegeleiders team 2L

Tevens hebben we een rugzak van sponsor Carhartt ontvangen met daarin 3 speciale T-shirts, een pet , doosjes schroeven, en het gereedschap hebben we onder het team verdeeld (zagen, hamers, beitels).

Rugzak, pet en speciale t-shirts van sponsor Carhartt

Wederom veel informatie gekregen over het reisschema wat erg intensief gaat zijn en de uiteindelijke locatie waar we daadwerkelijk gaan bouwen en renoveren. Dit dorpje ligt op minimaal een uur rijden van ons hotel dus dat betekent minimaal een reistijd van 2 uur+ per dag van en naar de bouwplaats.

Ons team is een mix van diverse "ervaren" bouwreizigers en "debutanten" dus voor ervaringsinformatie zijn er voldoende steunpunten.

Team 2 tijdens laatste info avond (1)

Team 2 tijdens laatste info avond (2)

De lange overstap op Singapore is door Habitat veraangenaamd met een rondtoer door de stad.. dat pakken we toch ook maar weer mooi mee deze reis.

Nog een week en dan staan we op Schiphol en gaan we het beleven....!

Wij zijn er klaar voor... kom maar op !

Kom maar op.. !

Leo & Erik

1. Roelof van zetten:
    20 mei 2016
    we Wensen jullie heel veel steun en plezier en suc6 toe tijdens jullie werkzaamheden daar.
    namens het modo team Nieuwegein

mvgr Roelof van Zetten