We zijn weer terug ... !

6 juni 2016

Na een voorspoedig verlopen terugreis zijn we vanochtend veilig teruggekeerd in Nederland.

Nog even snel voet op Vietnamese bodem gezet (het oude Saigon) .. daarna weer door naar Singapore en vervolgens vrij snel aansluitend onze nachtvlucht naar Schiphol.  Al met al toch ruim 21 vlieguurtjes bij elkaar en na zo'n week merk je dat... de meesten lagen helemaal plat.

Nu is het zaak om de maandag gewoon door te komen zonder te gaan slapen om zo de jetlag te vermijden.

Het was hartverwarmend om alle partners en ook veel kinderen op Schiphol te zien die hun Papa of Mama zo gemist hebben.. met vlaggen, ballonnen en bloemen doet dat ook veel.

Velen waren ook benieuwd naar Thea... Leo heeft de hele week verteld dat ze Marrokaans is en bijna 2 meter groot en breed.....hahahaha... nu hebben ze eindelijk Leo's  steun en toeverlaat kunnen ontmoeten

We zijn natuurlijk blij weer terug te zijn .. maar zullen even nodig hebben om alle belevingen van de afgelopen 10 dagen te verwerken.. het contrast is zo ontzettend groot ... pfff ! Ook onze darmen zullen even tot rust moeten komen dat zijn ze nu nog zeker niet................ !

De groep was geweldig.. zoveel verschillende karakters en type mensen maar zo'n saamhorigheid en teamspirit met elkaar deze week.. dat heeft het verschil gemaakt om in de moeilijke omstandigheden tot het resultaat te komen wat we hebben behaald.

Ook onze reisbegeleiders (Marco, Jacco en Wilma) hebben deze groep tot topprestaties gedreven door hun verzorging.. TOP !

Afscheid van elkaar op Schiphol... we zien elkaar terug na de zomervakantie om bij te praten begreep ik.. leuk.. dat is weer een fijn vooruitzicht .. nu thuis bijpraten en de knop weer om zien te zetten.

Leo & Erik

1. Thea:
    6 juni 2016
    erik ook thuis ben je nog druk met schrijven weer zo n geweldig verhaal die leo kan het mooi vertellen ik ben weer super blij met je verhaal