Afscheid van Siem Reap ... terug naar huis .. !

5 juni 2016

Onze laatste nacht zit erop ... we keren vanmiddag huiswaarts.. een flinke reis nog voor de boeg met een tussenstop in Vietnam en daarna naar Singapore waar we over zullen stappen op de vlucht naar Schiphol.  Leo kijkt alweer uit naar het knopje boven hem en het karretje wat dan voorbij komt met alle lekkers...

Dubbel gevoel.. we zijn doodop van alle inspanningen afgelopen week en de lange volgeplande dagen. We hebben ons steentje bij kunnen dragen aan een stukje verbetering een ook veel plezier in het dorp gebracht dat voelt gewoon goed.. nu moeten de Cambodjanen ook dingen op gaan pakken maar dat zal nog veel tijd kosten en hulp..!

We zijn gisteravond niet meer de stad in geweest zo op waren we.. aan 1 kant jammer want we hebben het uitgaansleven hier niet meegemaakt maar aan de andere kant prima we hebben het niet gemist en toch ons plezier gehad.

Vandaag wat later ontbeten en daarna even naar de markt gelopen om nog wat aardigheidjes voor thuis te scoren. De markt had stroomstoring dus er was geen verlichting ... dat lossen ze hier dan gewoon op door brandende kaarsen op de grote bergen textiel aan te steken...... bizar maar we stonden er naast.

Snel doorgelopen bij het vlees en vis gedeelte want de geur daar zullen we niet snel meer vergeten... brrrrrrr ... kilo's vlees en vis onder duizenden vliegen in de hitte van ruim 38 graden... pfffff !

Daarna nog even het zwembad ingedoken en eindelijk wat kunnen ontspannen.. !

De koffer ingepakt en we vertrekken zo naar Siem Reap Airport voor onze vlucht naar Da Nang Vietnam.

Tot snel allemaal..

Leo & Erik

1. Thea:
    5 juni 2016
    nu ik op dit moment dit zit te lezen zullen jullie wel in het vliegtuig zitten naar Vietnam
    ik kan ook niet wachten tot dat jullie weer op schiphol zijn een heeeele goede reis en tot morgen
  2. Gerard Berendsen:
    5 juni 2016
    Bedankt voor alle dagverslagen, leuk om de ervaringen te lezen. Bedankt ook voor jullie inspanning en het goede werk. Goede reis.
  3. Pa Ma.:
    5 juni 2016
    E. en T. Jullie hebben zeker je steentje bijgedragen in de hitte en dan voor ons ook nog een dagelijks verslag met foto`s van jullie werk en belevenissen, grote bewondering daarvoor. Goede reis en tot in Culemborg. Wij zijn super trots op jullie. Pa en Ma.
  4. Ferry:
    6 juni 2016
    Leuk om al jullie avonturen te lezen. Je krijgt dan een klein beetje het gevoel dat je er bij bent. Goed werk verricht mannen, vanuit NL de hartelijke groeten van het team Service & Onderhoud. Een hele goede, veilige en voorspoedige terugkeer gewenst ! tot gauw voor wat 'live' feedback ;-)