Het begint te kriebelen .... !

16 mei 2016

Nog 11 dagen voor vertrek..... !

Het begint nu echt te kriebelen.

Inentingen gekregen , diverse apothekersmiddelen zoals DEET (muggenspray) etc. gehaald  en langzaam thuis begonnen met wat kleding  uit te zoeken wat we grotendeels ook daar zullen achterlaten aan het einde van onze reis.

Voorbereiding

Woensdagavond 18 mei is onze laatste informatiebijeenkomst met Team 2 bij de Stiho in Nieuwegein en vanaf dat moment is het echt aftellen.

Leo & Erik

1. Coby de Kruijff:
    17 mei 2016
    Alvast een goede reis en succes.
  2. Sanne van IJzendoorn:
    Veel plezier papa in Cambodja
  3. Samantha:
    Heel veel succes!
  4. John en Adrie:
    Erik en Leo,
    Wij wensen jullie veel succes in het verre Cambodja.
  5. Thea:
    17 mei 2016
    nog heel even en de grote reis gaat beginnen.ik wens jullie alvast heel veel succes
  6. Wilma van IJzendoorn - de Kruijff:
    Hi Erik en Leo,
    Nog 10 dagen en dan begint voor jullie een mooie reis, waar niet alleen hard gewerkt moet gaan worden maar waar jullie ook van moeten genieten.

Als jullie in het verre Cambodja net zo je best doet als hier in Nederland met het inzamelen van geld en het maken van deze reisblog gaat het helemaal goed komen.

Ik wens jullie heel veel succes. En ik houd de blog in de gaten.

Liefs, Wilma
  7. Harry Plaizier:
    18 mei 2016
    Mannen, veel succes !
    Vergeet niet dat jullie daar dankbaar werk zullen gaan verrichten met, uiteraard, de Van Dillen kwaliteit.

Denk eraan, elke maandag wel de uurtjes doorgeven, hé :)
  8. Wim wierks:
    19 mei 2016
    Leo en Erik
    Namens het hele Team wijk bij Duurstede wensen wij jullie een goedereis en veel bouwplezier daar in het verre Cambodja, vergeet niet je pbm,s na te kijken of deze compleet zijn denkende er aan als je samen op een hotelkamer slaapt aan oordopjes en P3 filter kapjes voor bepaalde snurk geluiden e.o ( darm ) dampen SUCCES en maak er iets moois van.