Draag jij een "steentje" bij ?

14 mei 2016

Vanaf het moment dat bekend is geworden dat wij het bedrijf mochten vertegenwoordigen op deze bijzondere bouwreis naar Cambodja zijn we actief iedereen gaan informeren hieromtrent en daarbij hebben we uiteraard onze link bekend gemaakt om ook een "steentje" te kunnen bijdragen aan betere woonomstandigheden voor de mensen in Cambodja.

Super trots zijn we dat zoveel mensen ons en dit goede doel inmiddels hebben gesteund met een donatie en we al vanaf dag 1 als team bovenaan staan in de donatielijst van team 2.

Inmiddels staat de teller op € 5.620,-- en hopelijk loopt deze stand de aankomende dagen nog op.

Deel deze link met je vrienden, familie, collega's, zakenrelaties etc... Laten we er met elkaar voor zorgen dat we een zo hoog mogelijke bedrag ophalen waar veel gezinnen mee geholpen kunnen worden.

Elke  bijdrage word gewaardeerd of je nu een volledig virtueel huisje doneert a €400,-- of je een stukje van je zakgeld €5,-- aan dit goede doel schenkt..!

Wij vinden het geweldig als jullie meedoen.

Leo & Erik

Bouw je ook met ons mee ?

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gerard Berendsen:
    17 mei 2016
    Hé Kanjer(s) als ik je niet meer spreek/zie veel plezier in en met de bouw. Goed werk.