Cambodja Here we Come.. !

13 mei 2016

Namens ons bedrijf (van Dillen Bouw Culemborg) mogen we deelnemen aan een bouwreis georganiseerd door de Stiho Groep naar Cambodja !

De bouwreis duurt 10 dagen en is o.l.v. non profit organisatie Habitat for Humanity die wereldwijd in arme gebieden ervoor zorg draagt dat de woonomstandigheden van mensen die dat echt nodig hebben verbeteren.

Uiteindelijk zullen er 4 teams van 50 personen (totaal dus 200 bouwcollega's) verdeeld over 4 reizen vertrekken naar cambodja in de periode 20 mei tot en met 20 juni 2016 !

Leo en ik zijn ingedeeld in team 2 en reizen af van 27 mei t/m 6 juni !

Begin april hebben we een grote informatiebijeenkomst gehad in Bunnik waar alle 200 bouwreizigers en de betrokken organisaties aanwezig waren om  d.m.v. Indrukwekkende presentaties ons te informeren;

• In welk team je zit
  • ​Waar we naar toe gaan
  • Hoe zo'n reis verloopt
  • Welke werkzaamheden we gaan uitvoeren
  • Welke voorbereidingen benodigd zijn..
  • Wat je wel mag en vooral ook wat je niet mag..
  • Wie onze begeleiders zijn
  • Welke actie's we op touw konden zetten om donaties te verzamelen

Kortom .. super veel informatie gekregen en ontzettend veel nieuwe gezichten gezien waarbij ook zeker in alle presentaties vooral indrukwekkende beelden werden vertoond van de omstandigheden waar de mensen in Cambodja in leven.

Onze handen jeuken om daar wat te betekenen voor deze mensen en we hopen dat na deze 4 reizen er zeer veel blije gezinnen achter blijven met verbeterde woonomstandigheden.

Wij zijn vereerd dat we een bijdrage mogen leveren en we hopen op een geweldige ervaring die ons altijd bij zal blijven.

Leo & Erik

Kaart van Cambodja