Volgers & Donateurs Bedankt ............ OR KUN !

6 juni 2016

Some people..

De afgelopen weken hebben wij met heel veel plezier deze reisblog voor jullie bijgehouden... het is voor ons een enorm dierbare herinnering... en wij hopen voor jullie een zo goed mogelijk woord en beeld te hebben geschetst van onze belevenissen.

Op het hoogtepunt gaven de statistieken van dit blog aan dat er meer dan 1600 paginabezoekers per dag waren... overweldigend.

Tevens hebben wij hiermee onze donateurs kunnen laten zien dat het gedoneerde geld echt een bijzonder mooi doel dient.... een kleine bijdrage en wat inzet (arbeid) kan al zo veel verschil maken voor mensen in de wereld die het niet zo goed hebben als wij.

De mensen die tot op heden nog geen donatie gedaan hebben of wel toegezegd hebben maar nog niet gerealiseerd hebben ... nodigen wij dan ook van harte uit om dit NU alsnog te doen.. als je onze verslagen en foto's/video's hebt bekeken zie je waarvoor/waarom.. ! Tot 30 juni is dit mogelijk op onze 'huisjes" daarna uiteraard nog altijd via Habitat for Humanity.

Gebruik deze link.. het is zo simpel. https://www.buildwithme.org/nl/profiel/i/12831/t/vandillen2cambodja2016

Sommige van onze collega's dachten dat we op vakantie waren/gingen.... helaas... we hebben ons met het gehele team heel hard ingezet in zware omstandigheden om de toiletten en huisjes af te krijgen.. !

Wij hebben het met heel veel plezier en gevoel gedaan en kunnen terugkijken op een zeer bijzondere ervaring die zeker nog wat verwerkingstijd zal vergen.

Nogmaals hartelijke dank voor het volgen, jullie reacties op de blog of op de app....!

OR KUN !  (dankjewel in het Khmer

Krijg je ooit de kans of de gelegenheid om aan zo'n bouwreis deel te mogen nemen.. schroom dan niet.. het is een ervaring voor het leven !  Wil je meer weten.. ??? Jullie weten ons te vinden.

Leo & Erik

p.s. de aankomende weken zullen we nog regelmatig nieuwe foto's of filmpjes die we van bouwreiscollega's gaan ontvangen plaatsen... neem dus gerust af en toe nog even een kijkje.

1. Rene Besamusca:
    6 juni 2016
    Hoi Erik en leo,
    Schitterend om jullie verhalen zo te lezen en de foto's te zien en helemaal omdat ik dat ook nog eens met jullie life hebt mogen meemaken. Ik heb ontzettende bewondering voor jullie tomeloze inzet en doorzettingsvermogen en ook de werkelijk fantastische humor van Leo die hemzelf en ook anderen overal doorheen sleept. Ik vond het een fantastische ervaring om mede met jullie zo iets fantastisch moois voor deze mensen te hebben neergezet. Ook al lijkt het soms een druppel op een gloeiende plaat het maakt voor die Cambodjaanse familie wel degelijk verschil en het verspreidt zich ook nog eens als golven door een klein steentje in het water. ( volgens de website van Habitat zijn er vanaf de oprichting in 76 al meer dan 6,5 miljoen mensen van onderdak voorzien)
    Hartelijk groet van Rene Besamusca
  2. Coby de Kruijff:
    7 juni 2016
    Hoi Erik en Leo.
    Welkom terug in Nederland. Jullie hebben echt een topprestatie geleverd samen met de andere bouwers. Petje af. Vond het erg leuk om jullie belevenissen te lezen en foto's te bekijken. Groet Coby